mail server

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Únor 13 12:41:42 CET 2002

Dobry den,

On Tue, Feb 12, 2002 at 06:12:55PM +0100, Zdenek Mazanec wrote:

> umi?

> Prave sympa (http://listes.cru.fr/sympa/) je na diskusni skupiny po mailu.
> Je to soucast mandraku, umi to vse bezne potrebne (bezi na tom mandrakovske
> mailove skupiny typu cooker...)

nedavno jsem to zkousel rozbehnout a prislo mi, ze je to kanon na
vrabce. Predevsim, kdyz jsem si precetl, ze to umi spravovat
skupiny s vice nez 200 000 (ano, nespletl jsem se v poctu '0')
prispevateli...

Nakonec jsem si rozbehal smartlist.

Ale uznavam, ze sympa ma celkem slusnou podporu WWW, vc. mailing
listu pro virt. domeny.

Mozna by stal za uvahu treba i mailman...

> Zdenek Mazanec

Zdravi
Honza Marek
--