Nemohu se pripojit na novy Nessus

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Únor 13 12:47:46 CET 2002

Dobry den,

On Wed, Feb 13, 2002 at 11:38:53AM +0100, Pavel Vrzal wrote:
> Vazeni pritomni...
> Mam takovy problemek: pouzival jsem nessus v 1.0.9 k me plne spokojenosti na
> serveru RH 7.1. Na webu Nessusu jsem objevil novou verzi (1.1.8)a rozhodl
> jsem si ji vyzkouset. Win klienta mam ve verzi 1.0.9.
> S novou verzi mi vsak klient pise tuto chybovou hlasku:
>
> Remote host is not using < NSP/0.3 > or is tcpwrapped

thle hlaska mi prijde vice nez popisna: Nessus vas upozornuje, ze
protejsek nepouziva protokol NSP/0.3 (ale novejsi, zrejme) a ze
se s nim neumi domluvit...

Takze se podivejte po novejsim klientu pro Win, nebo downgradnete
verzi na serveru...

> Na webu jsem patral a zjistil jsem, ze nejsem sam s timto problemem, ale
> reseni jsem nikde neobjevil.

To je ale divny... ;-)

> Nevite nahodou co mi na mem serveru nebo stanici chybi ci prebejva??

To teda opravdu nevim ;-))))

> P.V.

Zdravi
Honza Marek