Sudo - po update prestal akceptovat \,

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Středa Únor 13 13:24:30 CET 2002

On Wed, Feb 13, 2002 at 12:42:08PM +0100, Petr Simek wrote:
> [...]

Nerad se do toho míchám, ale není to trochu nebezpečné, používat
cdrecord přes sudo? Používám toto:

-rws--x--x   1 root     cdrecord   212129 srp  6  2000 /usr/bin/cdrecord*

a sebe samozřejmě jako člena skupiny cdrecord.
Dle "man cdrecord" je to bezpečná cesta.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz