Nemohu se pripojit na novy Nessus

Středa Únor 13 13:34:18 CET 2002

On Wed, 13 Feb 2002, Pavel Vrzal wrote:

> Mam takovy problemek: pouzival jsem nessus v 1.0.9 k me plne
> spokojenosti na serveru RH 7.1. Na webu Nessusu jsem objevil novou
> verzi (1.1.8)a rozhodl jsem si ji vyzkouset. Win klienta mam ve verzi
> 1.0.9. S novou verzi mi vsak klient pise tuto chybovou hlasku:

Kdybyste se trochu zajimal o to, jake zmeny byly v rade 1.1 provedeny,
zjistil byste, ze komunikace mezi klientem a serverem je nyni provadena
nad SSL a protokoly NSP/0.* uz nejsou podporovany.

Reseni: Pouzit klienta, ktery neni sto let za opicemi.

Mimochodem, 1.1.8 neni zrovna nova verze. Kdyz uz si chcete hrat s 1.1,
tak pouzijte tu nejnovejsi, co je (1.1.12 nebo dokonce aktualni
verzi z CVS).