TV Fullscreen 756x576 (PAL)

Libor Dub libor_dub na email.cz
Středa Únor 13 14:17:58 CET 2002

> Mozna jsem trosku OT, ale proc je nutne prepinat rozliseni, kdyz pomoci Xv
> extension (kterou xawtv umi) je mozne si ten obraz roztahnout (bez zmeny
> rozliseni). Kolega ma GeForce2 MX, tuto moznost pouziva a nikdy nemel
> nejmensi problem. Jedine co je potreba je mit ovladace od nvidie a nahrani
> modulu v4l v XF86Configu.

To by mohlo být dobrý řešení, i když nevím nakolik jde zprovoznit
(za 3/4 roku co sleduju specializovanou Wonderovskou diskuzi jsem
o tom ještě neslyšel). Ovladače z NVidia.com mám, modul je nutnou
podmínkou pro provoz TV a tak zkusím  prohrábnout  dokumentaci  a
zprovoznit to touhle cestou.

Díky
OAK

---
Cena už není v cestě velkých myšlenek: Desktop Compaq Evo D300 - moderní fešák
s Pentiem 4:
http://www.compaqplus.cz/browse/Document.asp?NameURL=sign_d300