ati a-i-w pro vs. mplayer fullscreen

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Středa Únor 13 15:14:17 CET 2002

zravicko,

mam nasledujici problemek: grafika ati a-i-w pro 8mb pci, xfree 4.1.0
(default v rh7.2) a za zadnou cenu nedonutim mplayer, aby rozjel
vystup opravdu na celou obrazovku. maximalne obraz uprostred a cerne
okraje kolem. pouzivam -vo x11, nic jineho mi to nechce vzit, a pri
prehravani cehokoliv (dvd, divx, mpeg...) i jen v okynku je procesor
vytizen na maximum (athlon 1000), jako kdyby vubec nefungovala hw
akcelerace karty :-(

pritom napriklad gatos mi ve fullscreenu bezi v pohode a zatizeni
procesoru je prakticky nulove. ja vim, ze tohle nemuzu srovnavat, ale
nekde jsem tady kdysi zahlednul zminku o pouziti vystupniho video
driveru 'gatos', prave v souvislosti s mplayer-em, ale nemuzu to
najit... a tak by me zajimalo, co to s tim ma spolecneho.

cilize otazka zni: je nejaka moznost, jak primet mplayer pouzivat na
teto graficke karte hw akceleraci? a jestlize ano, tak co vymenit /
prekompilovat? mplayer, nebo sehnat nova xfree? taky by se dala
vymenit graficka karta... :-) ale on problem urcite nebude v ni, ale
nekde uplne jinde...

predem diky

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: www.stratosfera.cz ::]
[:: www.freemejl.cz ::]

email ::  hrouzek na stratosfera.cz
xchat ::  d.f.h (www.xko.cz)
icq   ::  77845458 (d_f_h)
www   ::  www.taverna.cz

[:: platit kreditkou? jasne... ale ne tou svoji! :-) ::]