Apache+Tomcat+PHP+SSL+ ...

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Středa Únor 13 15:58:40 CET 2002

Zrovna v pondeli jsem zapasil s mysql, mel jsem php3 a nejak jsem to nemohl
zkloubit dohromady, porad se mi to nechtelo pripojit k mysql, bylo vse
instalovano z RPM, tak jsem to vzal od podlahy, zkompiloval jsem si apache s
podporou DSO, PHP i mysql a toto mi k me spokojenosti chodi.
Postupoval jsem podle postupu uvedenych v jednotlivych balicich.
Michal Sobek