Samba 2.2.3, kompilace, smbwrapper

Zdenek Prantl zdenek.prantl na pvt.cz
Středa Únor 13 16:06:45 CET 2002

Zdravim,

Zkousim si zkompilovat sambu 2.2.3 z tarballu a koncim vzdy na kompilaci
smbwrapperu.
Vyhodi to chybu:
Compiling smbwrapper/wrapped.c with -fpic
smbwrapper/wrapped.c:473: conflicting types for `utimes'
/usr/include/sys/time.h:112: previous declaration of `utimes'
make: *** [smbwrapper/wrapped.po] Error 1

./configure poustim s temito params (a probehne O.K.):

--prefix=/usr/samba
--exec-prefix=/usr
--sysconfdir=/etc
--with-configdir=/etc
--with-privatedir=/etc
--localstatedir=/var
--with-lockdir=/var/lock/samba
--mandir=/usr/man
--sbindir=/usr/sbin
--with-swatdir=/usr/share/swat

--with-smbmount
--with-nis
--with-acl-support
--with-smbwrapper

Stahl jsem si i patch na 2.2.3a, ale nepomohlo to. V cem muze byt problem?
Resp. je nejaka naprava? Zkousel jsem hledat vsude mozne a bez uspechu.
Verzi 2.2.0 jsem pred tim zkompiloval se stejnymi params naprosto v pohode.

OS: RH 6.2cz

	Diky za pripadnou radu.
	Zdenek
	zdenek.prantl na pvt.cz