Problemy s proxy

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Únor 14 10:08:05 CET 2002

On Thu, Feb 14, 2002 at 09:13:13AM +0100, Jurecka, Karel wrote:
> V nastveni IE je kolonka nepuzivat proxy server pro adresy začínající.....no
> a tam uz si hodite co je treba.
> Mame to u nas udelane uplne stejne, takze i lidi co maji "zakaz" na internet
> se na intranet podivaji.

Tyto rady se mi nějak nezdají. Souhlasím, že to tak lze, ale proč
nastavovat klienty? IMHO to lze i na serveru úpravou /etc/hosts a
do /etc/host.conf dát "order hosts, bind", popř. ve squidu by také
mělo jít nastavit, co nemá jít přes cache.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz