tisk na lpd frontu jineho serveru

Petr Kania kania na suse.cz
Čtvrtek Únor 14 10:50:15 CET 2002

Bareš Václav ve svém dopise z Čt 14.úno v 10:31 uvedl(a):
> Dobrý den,
> Využívám tisk ze serveru na počítač s tiskárnou (oba RH 7.2) Když mám
> nastavenou frontu jako LPD a tisku text, nezalamují se řádky. Když tiskárnu
> nastavím jako smb, se zatrženou volbou Translate \n => \r\n je to v pořádku.
> Lze nějak tuto volbu (nebo něco se stejným efektem) nastavit i pro tisk na
> lpd frontu?

Nezalamuji se vubec nebo to vypada napr. takto

První řádek
           Druhý řádek
                      Třetí řádek

Pokud tisk probiha takto, pak je treba pouzit napr recode lat1..ibmpc.
Filtr tiskove fronty tedy muze vypadat takto

----------------------------snip--------------------------
#!/bin/bash

# make a temporary file
INPUT="$(mktemp /tmp/asciifilter.$$.XXXXXX)"

# First store everything from stdin in $INPUT
# to have the input as a regular file
cat >$INPUT

# Recode the INPUT
recode lat1..ibmpc $INPUT

# Add a FormFeed at the end of $INPUT
# to get the last page out of the printer
echo -en "\f" >>$INPUT

# Send $INPUT to stdout
cat $INPUT

# Remove the INPUT file
rm $INPUT

Pokud tiskarna ovlada PCL 3, pak muzete zaslat tiskarne instrukci
\033&k2G (např. echo -en "\033&k2G" > /dev/lp0)

--
S pozdravem,
Petr Kania