zmena IP adresy - problemy s mailom

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Čtvrtek Únor 14 10:58:55 CET 2002

Kedze uz vam chodia obidve IP adresy tak predpokladam,
ze ste nastavili NATko na obidve. Nastavte vsetko na
nove IP adresy a zmente ich hlavne v DNS. Podla toho
ako je DNS nastavene, tak sa spravi postupne update
na nove IP adresy u vsetkych ostatnych a komunikacia
sa postupne bude vykonavat len cez nove IP. Potom staci
zrusit NATko na stare adresy a je to. Kedze ste nenacrtol
ako mate spravene pripojenie, tak to moze byt pravdze aj
uplne inac ci uplne neuskutocnitelne.

Igor