Apache+Tomcat+PHP+SSL+ ...

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Únor 14 11:35:38 CET 2002

Liquid wrote:

> Ad bod 4) Mate s tim zkusenosti ze to na novych jadrech pada? Co m
> doporucujete?

Pada.
Osobne na serverech zatim pouzivam jadra 2.2, ale
vsimnul jsem si toho kdyz jsem se snazil nainstalovat Tomcat
na svoji novou stanici kde uz mam 2.4.
Nestacil jsem se divit proc to nefunguje (nastartuje a behem
cca 0,5 sec nasledoval pad).
Potom jsem si vsimnul poznamky na:
http://jakarta.apache.org/builds/jakarta-tomcat-4.0/release/v4.0.2/
z cehoz vyplyva:
a) bud pouzit jadra 2.2
b) nebo pouzivat Tomcat 3.3
c) nebo zkusit pouzit misto Sun Java treba IBM Java2

Takze jake jadro|tomcat|javu pouzijete si musite zvolit
sam podle toho jake aplikace|hardware|features budete provozovat.

Dale jsem slysel informaci, ze Tomcat 4.x ma nejake problemy
s urcitou funkci (file upload ?), ale to nevim presne.
Snad to bude vedet nekdo tady v konferenci.

Roman DAVID