network block devices

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Čtvrtek Únor 14 12:24:17 CET 2002

Marian Stetina wrote:

> Nazdar vsetci ..
> Nema niekto skusenosti s nbd (network block devices) ?
> S pouzitim Linux terminal server projektu som si spravil bezdiskove
> stanice, ktore si pustia X-session. Potrebujem vsak, aby pouzivatelia
> tychto klientov mohli pouzivat lokalnu floppy-nu. Dako je to padave
> a nechodive, aj ked podla manualov LTSP by to malo chodit.

Taky mi to pada... Spojeni se obcas prerusi, dale jsem se v tom nepitval.
Zkuste se obratit na autory.

> Vopred dakujem za radu, pripadne ine riesenie ..

NFS

--
Tom Hudec <Tom na ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people