Re: OT: Důvod přechodu na Linux

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Únor 14 11:40:56 CET 2002

"iko" <iko na kamarad.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:00af01c1b537$3b251800$0201000a na inies.sk...

> ... a to nehovorim o tom, ze mi zrazu nastavil winshit2k na VSETKY
> PCI karty (a to je ich 5) IRQ 11,

Vzhladom na to, ze PCI interrupty su len styri, sharing ako taky
niekde urobit musi.

> dalej na USB dal 11ku, potom este na ACPI a nakoniec
> aj AGP. vies ake to bolo stabilne?

To je ale problem driverov, nie windoze ako takych. Na PCI interrupt
sharing fungovat _musi_ - ak nie, je to bug. Aky mate hardware?

Ako to nastavi Linux?

> ma vyborne pridelovanie systemovych prostriedkov

Rozdiel medzi tym, ked su interrupty zdielane a samostatne je
minimalny a trufam si tvrdit, ze na obvyklej konfiguracii
HW a aplikacii neviditelny. Pokial sa dany interrupt generuje
kazdu milisekundu a zistovanie "kto to bol" trva kvoli sharingu
o mikrosekundu viac, zmena vykonu bude 1 promile.

Zdravi
--
                                                Stano