network block devices

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Čtvrtek Únor 14 12:30:05 CET 2002

Marian Stetina wrote:

> Nazdar vsetci ..
> Nema niekto skusenosti s nbd (network block devices) ?
> S pouzitim Linux terminal server projektu som si spravil bezdiskove
> stanice, ktore si pustia X-session. Potrebujem vsak, aby pouzivatelia
> tychto klientov mohli pouzivat lokalnu floppy-nu. Dako je to padave
> a nechodive, aj ked podla manualov LTSP by to malo chodit.
>
> Vopred dakujem za radu, pripadne ine riesenie ..

Balik mtools obsahuje floppyd daemona, ktery funguje
docela dobre.

Staci ho spustit v nejakem rc. skriptu na xterminalu
a do ~/.mtoolsrc na aplikacnim serveru si uzivatele
pridaji radek
drive a: file="$DISPLAY" remote 1.44m mformat_only mtools_lower_case=1

coz jim umozni pomoci mtools nebo KDE file manageru pracovat
s disketou i bez mount/umount.

V RH je floppyd v baliku mtools vynechan, je nutno si
ho zkompilovat rucne.

pk