pridani noveho demona do init

Čtvrtek Únor 14 13:35:33 CET 2002

HYBERA píše:
> Nejprve se omlouvam za zacatecnicky dotaz. Nainstaloval jsem si ze zdrojaku apache 1.3.22 a potrebuji,
> aby se zavadel sam pri startu. K tomu pouziji nastroj chkconfig. Nicmene musim napsat "spousteci
> skript", ktery ten chkconfig zavede do spousteciho procesu. Chci se jen zeptat, jestli je nutne vzdy pro
> noveho demona vzdy tento skript psat znovu a znovu ...
	Není mi vůbec jasné, na co se vlastně ptáte.
chkconfig je na RH systémech pouze nástroj k manipulaci s informacemi o tom,
ja se má systémová služba v jakých runlevelech chovat, viz chkconfig (8).
K tomu potřebujete mít nějaký startovací skript.
Jakou roli hraje ve Vašem příběhu init?
A proč vůbec překládáte apache ze zdrojového kódu? Nemůžete-li nainstalovat
přímo balíček apache-1.3.22, zkuste si nainstalovat src.rpm od apache a
udělat si z něj balíček pro svou verzi distribuce - to je další věc, kterou
neuvádíte. Balíčky mívají tu výhodu, že začlenění do systému je většinou
zcela bezproblémové.