Samba 2.2.3, kompilace, smbwrapper

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Únor 14 13:37:37 CET 2002

On Thu, 14 Feb 2002, Zdenek Prantl wrote:

> Zdravim,

> Jestli to nebude tim, ze v defaultni konfiguraci kompilace samby je
> smbwrapper vypnuty. Bez volby --with-smbwrapper to zkompiluji take bez
> problemu.
>
> K cemu presne smbwrapper slouzi? Z helpu ke configure nejsem moc moudry.

Nikdy jsem to nepouzil, ale je to takova obalka ve ktere kdyz se sputi
proces, tak muze komunikovat s diskem sdilenym z windows bez toho abyten
disk byl namountovan do filesystemu. Pouziva se to snad tehdy, kdyz
nemuzete volne mountovat veci, treba protoze jste student, ktery nema
patricna prava. Ale presne nevim.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.