Zkusenosti se StarOffice ...

Frank J. Tomes frank na juristic.cz
Čtvrtek Únor 14 14:53:56 CET 2002

Dobry den,
take jsem zkousel rozchodit 602 Suite pod wine. Dopadlo to tak, ze to
sice funguje, nicmene pracovat se s tim neda.

Samotna suite 2001 ma problem v tom, ze je vazana na Internet Explorer
4 a vyssi, a dodavatele ji doporucuji spoustet na win98 a vyssich.

Neumi ani export do rtf, na to si musite prikoupit PlusPack (ten take
resi velice podstatny problem korekce pravopisu).

To nacteni wordovych dokumentu sice v 95% funguje, ale pokud jde o
krapet slozitejsi dokument, je to dost rozhazene.

Takze s temi napady nahradit MS Office radeji 602 Suite, ktera je
zdarma, bych to nevidel nijak ruzove.

Snad jedine az bude stabilizovana verze StarOffice 6, ktera bude
nacitat ms dokumenty aspon tak jako SO 5.2, bude pribalen korektor
ceskeho pravopisu se zablyska na lepsi casy.

s pozdravem,
frank