mys + touchpad via Xinput

BzF bzf na centrum.cz
Čtvrtek Únor 14 21:07:22 CET 2002

Dne Thu, 14 Feb 2002 05:44:22 +0100 (CET)
Zdenek Havelka <madloki na mail.cz> napsal/a:

> Hola vespolek,
zdravim,
>               chtel bych smysluplne vyuzit touchpad spolu s mysi, muj
>               zamer je z numericke casti klavesnice vyhodit cislice,
>               ponechat pouze horni radu s Numlock, a misto ni tam dat ten
>               touchpad, eventuelne umistit touchpad do te priblble
>               plastove podlozky pred klavesnici proti pravemu palci.
>
> Rad bych pak mys pouzival jako drive pro ovladani kurzoru, a touchpad
> pouze z jedne aplikace (asi se bude muset ohackovat) - totiz z aplikace
> wayv(gestury).
>
> Aktualne dokazu ale pouze bud pomoci gpm a volby -M rozbehnout obe "mysi"
> soucasne jako jedno zarizeni, nebo zmenou XF86Config:

ja pouzivam mys+dalk.ovl. - princip bude asi podobny (XFree86 4.0.3)

do XF86Config-4 (doufam - nejsem u svyho complu) pridat:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Mouse2"
        Driver      "mouse"
        Option      "Protocol" "ImPS/2"
        Option      "Device" "/dev/lircm"
        Option      "DeviceName" "Remote"
        Option      "AlwaysCore"
        Option      "Buttons" "5"
EndSection

a do sekce

Section "ServerLayout"
# přidat tohle
    InputDevice    "Mouse2"

restartnout X-ka ;-)

Jinak aby mi to slapalo zaroven pod konzoli i X-ky se mi nezadarilo
(reseni - viz muj mail do konfery z 5.2.2002)
BzF