ISDN to Kernel

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Čtvrtek Únor 14 22:13:16 CET 2002

Ahoj.

Poradí mi prosím někdo, co musí být v jádře zaškrtnuté (minimum položek) pro
funkční používání USB Fritz! ISDN na 2lines Český Telecom (nebo obecně pro
používání USBáckého ISDN). Jde mi o to, že bych nerad zbytečně zaškrtával
věci, které nejsou vůbec třeba. Protože se ztrácím v nastavení, které se
týká Sítě, ISDN, PPP, SLIP, AVM, komprese, ... a souvisejích menu s
položkami + aby mi taky fungovala integrovaná síťovka SiS900 (ECS K7S5A). Ve
zbytku jádra se snad jakž takž už vyznám. Jako USB mám "ohci". (S aktivací
ATA100 není problém, že ... je tam snad jen jeden přepínač ? Jo a musí se
něco speciálně zatrhnout pro integrovanou zvukovku SiS 7012 (ECS K7S5A),
když tam není na výběr ?)

Nastavuji to v "xconfig". Popřípadě mi pošlete soubor ".config" abych to
omrknul.

Děkuji Petr Novák.