Apache+Tomcat+PHP+SSL+ ...

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Únor 14 21:44:21 CET 2002

Roman DAVID wrote:

> Pada.
> Osobne na serverech zatim pouzivam jadra 2.2, ale
> vsimnul jsem si toho kdyz jsem se snazil nainstalovat Tomcat
> na svoji novou stanici kde uz mam 2.4.
mám RH 7.2 2.4.16 JDK 1.3.1 SUN Tomcat 4.0.1 používám ho jako testovací
server
> Nestacil jsem se divit proc to nefunguje (nastartuje a behem
> cca 0,5 sec nasledoval pad).
běží na něm malý chat kam chodí asi tak 10lidí najednou a nevím nic o tom
že by to padalo
> Potom jsem si vsimnul poznamky na:
> http://jakarta.apache.org/builds/jakarta-tomcat-4.0/release/v4.0.2/
no podle
http://jakarta.apache.org/builds/jakarta-tomcat-4.0/release/v4.0.2/RELEASE-NOTES
se to týká jenom některých kombinací kernel glibc takže třeba zkusit update
--cite--
-------------------------------
Linux and Sun JDK 1.2.x - 1.3.x:
-------------------------------

Virtual machine crashes can be experienced when using certain combinations
of
kernel / glibc under Linux with Sun Hotspot 1.2 to 1.3. The crashes were
reported to occur mostly on startup. Sun JDK 1.4 does not exhibit the
problems,
and neither does IBM JDK for Linux.

The problems can be fixed by reducing the default stack size. At bash
shell,
do "ulimit -s 2048"; use "limit stacksize 2048" for tcsh.

GLIBC 2.2 / Linux 2.4 users should also define an environment variable:
export LD_ASSUME_KERNEL=2.2.5
--end--

> Dale jsem slysel informaci, ze Tomcat 4.x ma nejake problemy
> s urcitou funkci (file upload ?), ale to nevim presne.
to měla snad  trojka u čtyřky nevím

Stefan