Stracena zvukarna

Marek Siwek marek.siwek na ei.cz
Pátek Únor 15 07:45:02 CET 2002

Ahoj
tak to jsem z toho jelen: zvukovka jede normálně, další den o ni není vidu
ani slechu.
Redhat 7.2, jádro z distribuce, SB Vibra isa
jádro hlásí pro mě neznámou hlášku:
isapnp: SB audio device quirk - increasing port range
Nic jsem neměnil ani v biosu, ani v konfiguraci stroje, ani nic nepřidával
nebo neubíral. Dokonce ani nic jsem neinstaloval.

Co ale vím, je to, že mi W95 stejně divným způsobem hlásí kolizi adres, to
jsem ignoroval, používám to jednou za měsíc, tak to nevadí, ale asi za týden
mi to udělal i linux, což už mě štve.
Neví někdo co s tím, možná bude stačit nakopnout správným směrem.

díky Marek
--
Marek Siwek
marek.siwek na ei.cz