zmena IP adresy - problemy s mailom

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Pátek Únor 15 07:54:00 CET 2002

Zdravim,

S tym NATom by boli podla mna problemy.
Server by vlastne dostaval poziadavky teoretocky na 2 destinations,
ktore by ale nevedel rozoznat a posielal by pakety naspet
s rovnakou destination IP, co by pravdepodobne nefungovalo.

Napadlo ma ine riesenie, asi jednoduchsie (resp. som v nom nenasiel
ziadny zadrhel). A to dat do stroja druhu sietovku, nakonfigurovat
a zapojit do druhej DMZ a preregistrovat domeny a je to.
Myslim, ze by to malo fungovat, naozaj ma nenapada nikde ziaden
problem.

Co vy na to ?

Marian Sabo