dve zvukvky

iko iko na kamarad.cz
Pátek Únor 15 08:02:13 CET 2002

zdravim

pred casom som mal v pocitaci rozbehane 2 zvukovky PCI PNP, bol to RH6.2. Teraz nie a nie (RH7.1). Ked natiahnem prvy modul na zvuk (je jedno ktory) tak ta prva zvuk. ide. Druhy modul uz natiahnut nejde, ze je zle IO alebo IRQ. V modules.conf mam asi toto: spameti:

alias sound-slot-0 cmpci
alias sound-slot-1 esssolo1
a potom nejake post-install a tak...

Dalej by ma zaujimalo, ako nastavujem v aumix druhu zvukovku (to mi neslo ani minule). Nema ziadny prepinac, ze ktory /dev/mixer ma pouzit. A nahodou este... ta CMI ma digitalny vstup/vystup (u mna opticky). Chcel by som tie speciality v aumixe, ale mam smolu. Nema niekto nejaky link na nejake API mixera? By som si upravil modul do jadra aby to vedelo (predpokladam, ze aumix cita nejake capabilities mixera a podla toho zobrazi posuvatka).

diky za kazdu radu...