ATI TV

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Pátek Únor 15 08:31:48 CET 2002

> gatos.sf.net, ffmpeg.sf.net
> pozeranie je v pohode
> grabovanie funguje na niektorom hw uplne v pohode, na niektorom je to trocha
> nestabilne.

Konferenci Gatos jsem jiz prestal sledovat, je to vazne tak ze AIW Pro
[ktera oplyva chipem bt829[!!]] lze rozfungovat vc. grabovani?? Se
zvukem?
To bych mohl oprasit drivery pro mou ISA AT TV! [predpokladam ze budu
potrebovat kernel 2.4 a X 4, ze? V souc. dobe mi to jede na kernelu 2.2,
ovsem bez grabovani]

--

                                    Jan Klügl
                                 PIKE ELECTRONIC