Nakup CDRW

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Pátek Únor 15 08:41:40 CET 2002

----- Original Message -----
From: Kvapil Jaroslav (MHMP) <Jaroslav.Kvapil na mag.mepnet.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, February 15, 2002 8:04 AM
Subject: Nakup CDRW

> Rika Vam neco:
>  ASUS CRW1610A
>  NEC NR-7800
>  NEC NR-7900
>  MITSUMI
>  TEAC
>  SONY

Z tohohle, co jste tu napsali je nejlepsi TEAC. Uz znam jenom jednu
kvalitnejsi firmu - Plextor, ale to uz je tak trochu rolls-royce mezi
mechanikami. Mrzi mne, ze nemam od TEACu dvd-rom, ale tu jsem jeste nikde na
trhu nevidel :-((((.
    A osobne Vam doporucuji  SCSI rozhrani. Sice je drazsi a potrebujete
ekstra radic, ale na druhou stranu nezatezuje procesor, je rychlejsi a umi
vic zarizeni.
    Tem ASUSum, SONY a MITSUMI bych se radsi velkym obloukem vyhnul. NEC je
kvalitni prumer.

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz