Jak rict systemu, ktery kernel natahnout?

Radim Roženek radim.rozenek na osu.cz
Pátek Únor 15 09:14:57 CET 2002

Pekny den,
omlouvam se predem za zrejme hloupy dotaz, ale nainstaloval jsem kernel
2.4.9.-21 z RPM. Vyresil vsechny zavislosti a nyni mam v systemu kernely dva
2.4.2-2 a 2.4.9-21 s labely podle verzi.

Myslel jsem, ze bude stacit pri startu zadat jako parametr linux 2.4.9-21,
ale stale se mi system startuje se starym kernelem.

Prozatim nechci nastavit novy kernel jako default (v KDE ovladacim centru),
protoze pokud by to nejelo asi bych se se svyma zkusenostma uz k puvodnimu
nedostal.

Poradite mi jak nato? Myslel jsem, ze staci predat label noveho kernelu...

Radim Roženek