Lindows

Erich Vinclav vinclav na ives.vs.sk
Pátek Únor 15 09:34:02 CET 2002

Dňa Pi 15. Február 2002 09:06 ste napísali:

> Ach ta propaganda... Vsichni k tomu obcas sklouzneme :-)
> Libor

Konkretny priklad:
Zhruba pred 16 mesiacmi som nainstaloval sekretarke na istom vzdialenom
pracovisku Linux na 486/120 MHz (sic!), 128MB RAM. Tvrdil som jej, ze som
instaloval najnovsiu verziu - Windows 2002, a aj office 2002 (staroffice).
Bolo jej sice trocha podozrive, ze nezvlada celkom dobre importy z wordu a
excelu, ale ked som jej "vysvetlil", ze zrejme maju starsie verzie, ktore nie
su celkom kompaktibilne s jej najnovsou verziou, a nech jej poslu dokument vo
formate RTF, prip. HTML, tak uverila. Doteraz je happy, aky ma perfektny
system, najnovsi, a kazdemu, kto jej posle *.doc, ktory je nejak rozhadzany,
povysene vysvetluje, aby si upgradoval system... :))

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice