CTRL+C na konzoli nechodi v MDK 8.2beta / Cooker (vyreseno)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Únor 15 10:42:32 CET 2002

On Fri, 15 Feb 2002, Martin Macok wrote:

>  - mrknout do /etc/sysconfig/keytable jaka ze to je mapa klavesnice
>  - najit ji v /usr/lib/kbd/...
>  - (gunzip) zakomentovat v ni radek obsahujici "+c +C +c +C" (gzip)
>
> Po pristim rebutu je to ok.
> (Ne ze by to neslo bez rebutu, ale nez bych na to prisel jak, tak bylo
> jednodusi to rebutnout. Vecem kolem textovy konzole a map klavesnic
> zrovna dvakrat nerozumim)

Hurá, aspoň jedna dobrá duše, která testuje MDK 8.2 Beta!

Ten problém je tam bohužel od verze 8.1. Prišel jsem na to již pozdě,
protože používám MDK v grafice, kde to nezlobí a na serveru jsem zase
neměl nainstalovánu českou klávesnici, takže to také fungovalo.

Je to nepříjemná chyba, pošlu to do konference vývojářům, měli by to
opravit, ať to není ve verzi 8.2.

Jinak workaround, který jsem použil je ten, že jsem na druhé konzoli
natáhnul us klávesnici (loadkeys us) a pak už CTRL+C fungovalo.

Dík za postřeh.

R.V.