zase locales (delsi)

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Pátek Únor 15 11:34:19 CET 2002

Dobry den
Omlouvam se za svou neschopnost, ale nemohu vyresit problem s nastavovanim
locales ani po dvou dnech ruznych pokusu a prostudovani CZECH-howto, helpu
localedef --help apod.

5.2 Způsob nastavování locales
Zmíněné proměnné se nastavují na hodnoty tvaru:
jazyk[_ZEMĚ[.kódování]]

rada typu "se nastavují " mi opravdu nestačí. Nevím KDE se toto má nastavit ?
zkusil jsem toto
john na K4-731a:~$ cat /etc/environment
export LANG=cs_CZ
export LANGUAGE=cs_CZ
export LC_ALL=cs_CZ.ISO-8859-2
john na K4-731a:~$

nastavení jsem testoval pomocí cstocs:
john na K4-731a:~$ cstocs
perl: warning: Setting locale failed.
perl: warning: Please check that your locale settings:
        LANGUAGE = "cs_CZ",
        LC_ALL = "cs_CZ.ISO-8859-2",
        LANG = "cs_CZ"
    are supported and installed on your system.
perl: warning: Falling back to the standard locale ("C").
This is cstocs version 3.191.

nastavené tedy jsou, ale kde je chyba ?
v /usr/share/i18n/ mam zda se vse potrebne, coz dakazuje i to, ze mi locales
fungovaly, az do te doby nez se mi pomocí dselectu upgradovaly.

Budu vdecny za kazdou radu a nasmerovani, hodlam napsat navod na nastaveni
locales pro blbce jako jsem ja, protoze toto je vec ktera vetsine useru
znemozni pouzivat linux (uznejte ze bez cestiny to moc nejde). Cesky mi
funguji pouze nativni KDe aplikace, vyjma konsole.

Debian 3.0
Package: locales
Source: glibc
Version: 2.2.5-3