Cygwin

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Pátek Únor 15 12:00:04 CET 2002

> Dobry den,
>
> mam nekolik dotazu ohledne Cygwin,
>
> 1) Podarilo se nekomu zprovozni semigrafiku (predevsim ramecky oken)

Jestli myslite spravne fungujici ACS_metody u ncurses funkci tak
potrebujete nekde uvest spravne parametr CYGWIN.Ja to mam v autoexec.bat
SET CYGWIN=codepage:oem
Jinak zkuste emulaci terminalu (rxvt). Treba takhle:
start c:/cygwin/bin/rxvt -fn "Lucida ConsoleP-18" -tn rxvt-cygwin-native
-geometry 100x39 -fg lightblue -bg midnightblue -vb -sr +sb -cr red
-title " Vas popisek " -e /bin/bash
Lucida console P  font najdete zde
http://www.neuro.gatech.edu/users/cwilson/cygutils/unversioned/bashprompt/

> 2) Existuji portovane utility z Linuxu ssh nebo telnet? Telnet se vola
> jen z
> Win$.

Existuje port openssh a tem mi beha sqele.

> 3) Existuje nejaky portovany Midnight Commander pro Cygwin.

Zkuste si ho zkompilovat.

> Diky za pripadnou ochotu

Jinak kuknete do / usr/doc/Cygwin/ kde jsou pro kazdy balik popsany
specifikace pro cygwin .