Nakup CDRW

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Únor 15 15:15:59 CET 2002

On Fri, Feb 15, 2002 at 11:37:58AM +0100, Daniel F. Hrouzek wrote:

> mam teac cd-w512eb (malicko starsi typ), 12/10/32, burnproof, vse bez
> problemu. teac rozhodne doporucuju.

Funguje ten burnproof pod Linuxem (resp. - podporuje ho cdrecord)?

Mam tu Plextor 12/10/32 (tak dva tri roky), zatim zcela bez problemu,
Ted pred par tydny jsme montovali tusim 24/cosi/cosi (distribuovano
teze firmou) a dotycny tvrdil, ze se jim za ty tri roky Plextor
nevratil zadny.
Zatim jsem nemel CD, ktere by precetla jina mechanika a tahle ne.

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz