Doladeni Antialiasingu - pismo je moc rozmazane.

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pátek Únor 15 13:49:48 CET 2002

Jesli to spravne chapu tak tato volba znamena,
ze pismo mensi nez 11 se nebude vyhlazovat.
Problem je ze ja pouzivam vsude velikost 12
a pri teto velikosti je pismo skarede. Kdybych
to zmenil ze velikost 12 se nema vyhlazovat, tak
jsem ten antialiasing nemusel vubec zapinat.

Mi jde o to, ze pismo velikosti 12 chci vyhlazovat,
ale ne tak moc.

Diky

Ondrej Prokop