samba a pristupove prava na soubory + dotaz ohledne cvs

Pátek Únor 15 15:32:43 CET 2002

On Fri, Feb 15, 2002 at 03:12:20PM +0100, Mošnička Roman wrote:
> [...]

Pozrite si konfiguracne moznosti:
  force create mode
  force directory mode

urcuju minimalne prava, ktore budu priradene.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...