automount

Pátek Únor 15 16:46:32 CET 2002

On Fri, Feb 15, 2002 at 04:17:54PM +0100, Mirek Dobsicek wrote:
> Dobry den preji,
>
>  naistaloval jsem debian na pocitac pritelkyni a ona je zvykla
> casto menit CDsa s hudbou. Mountovani a umountovani ji celkem
> stve coz se nedivim :-)
> zkousel jsem ji tam naistalovat autofs, ale asi se mi to nejak
> nepovedlo.
>
> System si sice hezky vsimal vlozenyho CD a primountoval ho, ale
> kdyz se CD vymenilo tak na zmenu vubec nereagoval.... vzdycky az
> po timoutu.
> Coz ve vysledku znamenalo ze se CDcko, muselo rucne odmountovavat
> [...]
mount a umount schovat do skriptov, ktore su volane na prehravanie hudby
(Predpokladam, ze neide i AudioCD tie sa nemountuju.) Pripadne za
umontom v scripte dat aj eject a priatelka prestane pouzivat tlacitko na
mechanike.

Samozrejme, ze sa to da chovat pod ikony, ak pouzive X-y.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...