Lindows

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pátek Únor 15 19:12:00 CET 2002

On Fri, Feb 15, 2002 at 11:51:06AM +0100, Petr Cahyna wrote:

> ;-D to je dokonaly ! Konecne konstruktivni pristup k veci :-))) . Jsou
> mista, kde bych se rad zachoval stejne, ale mam veliky problem - asi
> bych nedokazal zachovat vaznou tvar ;-) ...
> 						caha

Nedávno jsem si takto hrál s jednou agenturou, která mi poslala
k vyplnění formulář.doc. Otevřel jsem ho VIMkem, přehodil namátkou
4 byte a pak jsem se náramě bavil, když to nemohli přečíst :-)

Dále jsem jedněm, kteří vyžadovali soubor s příponou.doc poslal
HTML.doc Variant je spousta.

BTW: Vím, že to není konstruktivní, ale za tu srandu to stálo :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz