CTRL+C na konzoli nechodi v MDK 8.2beta / Cooker (vyreseno)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Únor 15 21:26:56 CET 2002

On Fri, Feb 15, 2002 at 02:10:25PM +0100, Tibor Pittich wrote:

> /etc/init.d/keytable restart je dalsi krok :)

To prave v tomto pripade nepomohlo, ctrl+c ani potom nefungoval. Bylo
potreba mezitim natahnout jinou mapu (treba us) a potom teprve ten
"keytable restart".

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/