Doladeni Antialiasingu - pismo je moc rozmazane.

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Pátek Únor 15 21:21:39 CET 2002

novogear na novogear.cz wrote:

> Zacal jsem pouzivat v KDE antialiasing, funguje mi
> to bez problemu, jedina vec co se mi na tom nelibi
> je ze antialiasing je moc "prehnany" proste pismo je
> moc rozmazane.
> Jde nekde upravit jak moc se maji fonty vyhlazovat?

Pouzivam TTF fonty (Arial, Courier a Times) z Win98, na me i810 karte
(integrovana od IBM) to vypada paradne, zatim jsem nikde nevidel lepsi. Na
Matroxu to vypada priserne rozmazane a rozestupy mezi pismeny jsou take
nejake divne. Mozna za to muze RENDER rozsireni, ktere je pro kazdou kartu
trosicku jine (mozna je ale chyba jinde - u sebe mam XFree 4.1 ze zdrojaku,
na druhem pocitaci je XFree 4.1 z MDK8.1).

Lada

--
Ladislav Strojil
MFF, Charles University in Prague