Doladeni Antialiasingu - pismo je moc rozmazane.

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Sobota Únor 16 12:07:10 CET 2002

On Sat, 16 Feb 2002 novogear na novogear.cz wrote:

> zejmena
> tim
> >
> Zkuste se podivat na http://www.sweb.cz/samba/mozilla/index.htm snad vam to
> pomuze.

Ja jsem zjistil, ze presne treba na root.cz pomuze v tomto pripade
soucasny stisk CTRL++ (zvetseni na 120%). V te chvili dostanu dobre
vypadajici fonty na vetsine takto postizenych strankach. Hodilo by se mi,
kdy se ta velikost 120% dala nastavit na porad, protoze experimenty s
velikosti fontu v dialogu, kde se nastavuji, nikam nevedly.

R.V.