kopirovani filesystemu

martin.reiser.konf na centrum.cz martin.reiser.konf na centrum.cz
Sobota Únor 16 16:25:59 CET 2002

Zkopiroval jsem system na druhy disk pomoci cp -a, z /dev/hda6 na
/dev/hdb7.
pak uprava /etc/fstab a /new/etc/fstab (/new je /dev/hdb7)
nemuzu nabootovat system na /dev/hdb7, pise to :
pivotroot: pivot_root(sysroot,/sysroot/initrd) failed: 2
> [...]
kernel

Uz jsem z toho jelen, hledal jsem v archivu,neco jsem nasel ale
porad to neslape.

Kdo mi poradi ? Vim, ze neco pobneho se tu uz resilo, ale nejak mi
to nepomohlo.

Martin Reiser

/etc/lilo.conf
prompt
timeout=10
default=Windows2000
boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
message=/boot/message
lba32

image=/boot/bzImage_nodma
        label=linux
        initrd=/boot/initrd-2.4.16-0.13custom-nodma.img
        read-only
        root=/dev/hda6

image=/new/boot/bzImage_nodma
        label=linux2
        initrd=/new/boot/initrd-2.4.16-0.13custom-nodma-hdb.img
        read-only
        root=/dev/hdb7

/etc/fstab
LABEL=/                 /                       ext3    defaults
      1 1
none                    /dev/pts                devpts
gid=5,mode=620  0 0
none                    /proc                   proc    defaults
      0 0
none                    /dev/shm                tmpfs   defaults
      0 0
/dev/hda7               swap                    swap    defaults
      0 0
/dev/fd0                /mnt/floppy             auto
noauto,owner,kudzu 0 0
/dev/hdb7               /new                    ext3    defaults
      1 1

/new/etc/fstab
LABEL=b                 /                       ext3    defaults
      1 1
/dev/hda6               /old                    ext3    defaults
      1 1
none                    /dev/pts                devpts
gid=5,mode=620  0 0
none                    /proc                   proc    defaults
      0 0
none                    /dev/shm                tmpfs   defaults
      0 0
/dev/hda7               swap                    swap    defaults
      0 0
/dev/fd0                /mnt/floppy             auto
noauto,owner,kudzu 0 0

===== www.centrum.cz doporučuje =====
Centrum pro milovníky peněz http://finance.centrum.cz