tisk vice stranek na jednu

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Sobota Únor 16 17:38:05 CET 2002

On Fri, Feb 15, 2002 at 11:01:05PM +0100, Mirek Dobsicek wrote:
> Ahoj lidi,
>  nevite o necem jako je FinePrint pro linux?
> Potreboval bych tisknout vic stranek na jeden papir.

Samozřejmě, že to jde (jako všechno). Buď ten mpage nebo (podle
mého lepší) psnup a pak ten PostScript vytisknout pomocí
GhostScriptu (resp. nastavit si tiskové filtry aby Vám tisk
pomocí gs fungoval automaticky). Pokud skutečně nemáte tiskárnu
nastavenou, tak si ji nastavte pomocí control-panel (v Xkách).

> Dival jsem se na man mpages ale tam pisou ze to
> spolupracuje jen s Postcriptovejma tiskarnama
> a ja mam Epson LQ 100+ coz jsou jehlicky a umi to
> pouze ESC P2. A navic mpage pouziva pro tisk pouze
> iso 8859.1 pro 8bitove znaky.

Hmm, tak jsem chtěl napsat, že můj ghostscript samozřejmě umí
tisknout i na takovéhle vykopávce, ale když jsem si prohlédl 'gs
-h' tak jsem zjistil, že čas jehličkových tiskáren už skutečně
minul. Budete si muset asi překompilovat ghostscript (což je dost
odporná práce) a říci mu aby zakompiloval drivery pro Epsona
(určitě je má, protože stařičký ghostscript 4.* na mém notebooku
je má). Další viz http://www.cs.wisc.edu/~ghost/ (což je adresa,
kterou se naučte jako modlitbu).

	Hezký den

		matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Q: Is vi an easy editor to learn, is it intuitive?
A: Yes, some of us think so. But most people think that we are
   crazy.
	-- vi FAQ