Zkusenosti se StarOffice ...

Sobota Únor 16 20:34:58 CET 2002

On Thu, 14 Feb 2002, Libor Chocholaty wrote:

> Lze se dostat k formatu MS Office dokumentu? Musi to byt nejak
> pristupne, kdyz Adobe dela Acrobat, ktery to prevadi do PDF velmi
> dobre. Nejak mi to neni jasny, proc jeste nikdo jiny neni schopen se
> s jejich formaty vyporadat, alespon tak jako oni (Adobe).

Asi bych se tim nemel chlubit (*), ale kdysi jsem videl soubor s velkym
napisem Confidential, ktery byl udajne specifikaci formatu MS Word 6.
Ziskal jsem z toho dojem ten, ze operace slepeho streva tupym skalpelem
bez narkozy by mohla byt celkove prijemnejsi zazitek, nez se to snazit
implementovat.

(*) Kdybych se v budoucnu dlouho neozyval, tak jsem zavreny nebo mozna uz
popraveny za ohrozovani dusevniho vlastnictvi firmy Microsoft.