Doladeni Antialiasingu - pismo je moc rozmazane.

Neděle Únor 17 17:33:06 CET 2002

On Sat, 16 Feb 2002, Radek Vybiral wrote:

> Ja jsem zjistil, ze presne treba na root.cz pomuze v tomto pripade
> soucasny stisk CTRL++ (zvetseni na 120%). V te chvili dostanu dobre
> vypadajici fonty na vetsine takto postizenych strankach. [...]

Za sedmero horami, sedmero rekami a velkym oceanem byl jeden vyznamny
softwarehouse. A v nem pracovala spousta moudrych lidi, kteri se jednoho
dne usnesli, ze pocitacovy monitor, se kterym zrovna pracovali, nema
rozliseni, ktere doopravdy ma, tj. cca 75 dpi, ale ze budou predstirat,
ze je to 96 dpi, protoze pak ta pismenka, co na nej nakresli, budou lepe
vypadat. A od te doby maji v te zemi na obrazovce vsechny typograficke
miry o nejakych 20 % vetsi nez na papire a nez ve vsech ostatnich zemich.
Rikaji tomu ``what you see is what you get''.