problem s Apachem ?

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Neděle Únor 17 18:52:26 CET 2002

Ahoj,
   predem zpozornuji ze se jedna o strelu od boku (Apache holt neni
moje parketa), ale pred nejakou dobou jsem mel problem s obrazky
ulozenymi v adresari "/imgs" ktery byl ale zaroven aliasem, tj.
napriklad

   Alias /imgs/ "/usr/share/icons"

   Je to fakt strela od boku, ale zkus zrusit ten alias (pokud ho
mepouzivas), nebo presun obrazky do jineho adresare. Mozna se Apache
snazi hledat obrazky v aliasovanem adresari a proto je nemuze najit...