numlock, opera a javascript

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Neděle Únor 17 20:35:21 CET 2002

On Sun, 17 Feb 2002, Petr Šigut wrote:

> mam dva problemy:
> 1.
> Kdyz se zapina Linux tak mi vypne Num/lock a jak se zapnu x-win tak znova.
> Mohu tenhle problem vyresit?
Nedavno se to resilo v teto konferenci:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/122661.html
a pote klikejte na "Nasledujici zprava k tematu" ;-)

> 2.
> mam rozjety apache s PHP a kdyz dam v Opera 6.0 TP2 nejakou stranku na
> localhost tak mi to nekdy kdyz je tam javascript(nekdy myslim i byz javasc.)
> napise:
> Problem encountered while decoding data. Possibly due to corrupted data.
> Konqueror takovy problem nema...
Typoval bych, ze problem bude v opere. Zkuste jeste kouknout do logu
apache a take vyzkouset dat stranku, ktera zloby na jiny server a
vyzkouset, jestli se problem vyskytuje i tam.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..