snmp demon

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pondělí Únor 18 08:00:36 CET 2002

> Napada mne, ze pri pristupu do MIBu pro "nainstalovany software" by mohl
> byt nakonfigurovany tak, aby s tou databazi neco delal.

Tento problem je opakovatelne nasimulovatelny s ruznymi verzemi snmpd (rady
4) a naruznych strojich (RH6.x,7.x)
Postup:
snmpwalk 127.0.0.1 public
to konci timeout

rpm -e neco
database is locked

killall snmpd

rpm -e projde bez potizi

Ja jsem predpokladal, ze snmpd.conf je vice mene po instalaci nastaven tak
aby alespon mrtg slo. (Tak to bylo s snmpd verze 3.6 v RH6.0).
Pokud dam cfgmaker 127.0.0.1 > neco, tak to konci na timeout.
Pokud doplnim do snmpd.conf dva radky (maji umoznit sledovani procesu a
disku):
view    systemview      included        host
view    systemview      included        .1.3.6.1.4.1.2021

Tak ejhle :
/usr/local/mrtg-2/bin/cfgmaker public na 127.0.0.1 > mrtg1.cfg
--base: Get Device Info on public na 127.0.0.1:
--base: Vendor Id:
--base: Populating confcache
--base: Get Interface Info
--base: Walking ifIndex
--base: Walking ifType
--base: Walking ifSpeed
--base: Walking ifAdminStatus
--base: Walking ifOperStatus

cfgmaker projde, ale ouha vystupni soubor neobsahuje zadne definice :-(.

Takze jsem zjistil, ze defaultni konfigurak nestaci, a budu muset udelat
nejaky zasah.

Mohl bych pozadat nejakeho dobrodince o zaslani snmpd.conf, ktery chodi s
mrtg?

Diky

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners