TV Fullscreen 756x576 (PAL)

Libor Dub libor_dub na email.cz
Pondělí Únor 18 09:27:18 CET 2002

Dobrý den,

> Na toto tema jsem se uz ze Zdenkem Kabelacem, ktery prispiva k vyvoji
> modulu bttv uz bavil. Me ta stejna chyba vznikala taky. Pomohlo pouze
> nastaveni X-Window na 16-bit. Mam pocit, ze se to stalo pri upgrade
> jadra 2.2 na 2.4 nebo mozna pri upgrade ovladacu nVidia (mam GeForce2 MX)
> - spis bych tipoval tu nVidiu, ale uz si nejsem jisty.
> Ale ted uz jsem to dlouho netestoval a dlouho jedu na 16 bit. Asi to zase
> zkusim a dam vedet o vysledku na te me sestave.

Myslím, že Vám ušetřím námahu - "mocně" jsem to testoval a můžu
říct, že to nVidiou nebude (mám nVidia GeForce 2 MX400):
  RH 7.1 i 7.2 (bttv 0.6xx) + 32 bit b.h. = NE
  SuSE 7.2 (bttv 0.6xx) + 32 bit b.h. = ANO
     (pokud jsem neprováděl nějaký větší změny v nastavení grafiky)
  SuSE 7.3 (bttv 0.7xx) + 32 bit b.h. = NE
  SuSE 7.3 (bttv 0.7xx) + 16 bit b.h. = ANO

U té "sedm-dvojky SuSE" mi to občas začalo blbnout (pokud jsem třeba
instaloval ovladače pro GeForsku), pomohlo přeinstalovat balíčky s
bttv. U "sedm-trojky" je ale bttv součástí jádra a o jeho aktualizaci
jsem se nepokoušel (má kompilace jádra často končí černou obrazvkou
a návratem k původnímu jádru, :-), ale určitě to zkusím.

OAK

---
   ---------> Created by Email.cz