proc dat prednost linuxu?

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Únor 18 10:08:29 CET 2002

> Vykon a pritomnost "znameho" prostredi.

zebi som siel dole z vykonom som nepostrehol skor naopak. a co sa tika
znameho prostredia: aspon mi tam neripe kazdi blb co vie hybat mysou.

> O bezproblemove podpore lepsiho systemu prav nez je na unixu bezne
> nemluve (ano, XFS & samba to umi taky, ale slozitost nastaveni je
> nekde jinde)

otom ktory system je lepsi bi som sa nerad bavil, pocul som uz vela
nazorou priklanajucich sa k jednej z alternativ.

Ja sa skor zamyslim a nieco vhodne poprerozdelujem ako bezhlavo pridaval
nove prava. zazil som ze stim bolo viac skody ako uzitku.

navyse zastavam nazor ze je lepsie mat viac file serverou pre jednotlive
skupiny ako jeden velky cim mi nebude az tak chybat podpora neunixoveho
pristupu k pravam.

--
Niesom povinny byt taky, aky by som podla ostatnich mal byt.
Je to ich omyl nie moje zlyhanie.
		Richard Philips Feynman
---------------
First they came for the Communists,