RedHat 7.2 - cs_qwerty

marcel svitalsky marcel.svitalsky na openone.cz
Pondělí Únor 18 10:50:27 CET 2002

Roman DAVID wrote:

> Nevim, jakou verzi XFree86 ma RH7.2, ale melo by fungovat
> nasledujici:
>
> V XF86Config zadejte jako klavesnici cz_qwerty,
> konkretne:
> Option          "XkbLayout"     "cz_qwerty"
>
> Nezapomente potom restartovat Xka.
>
> Potom muzete i GKB vypustit, prepinat na angl.
> klavesnici se budete pomoci praveho tlacitky Alt.
>
> Roman DAVID

Aha, ja jsem se vyjadril neuplne - ja potrebuji defaultne anglickou klavesnici,
ale kdyz obcas musim do ceske, potrebuji qwerty, jinak se pocet chyb (nevim,
jestli tomuhle rikat preklepy) stava neunosny.

Marcel Svitalsky