Barva Gnome aplikací v KDE; Gimp

Libor Dub libor_dub na email.cz
Pondělí Únor 18 11:04:55 CET 2002

Zdravím,

deprimuje mě takovej miniproblémek - v mém pěkně nastaveném Linuxu
občas používám aplikace založené na Gnome, a ty mě velmi zlobí svou
odpudivou šedou barvou. Gnome ale nainstalovaný nemám a tak se ptám,
zda někdo neví jak to ovlivnit (předpokládám, že aplikace Gnome
používají nastavení z nějakého konfiguračního souboru).

O.T.: Zajímalo by mě, jestli a případně jak řešíte u gnome aplikací
mučivé dialogy při otevírání a ukládání souborů - konkrétně mě zajímá
Gimp. Je to u novější verze nějak ošetřené nebo opravené, nebo dá se
to opravit nainstalováním novějších knihoven a balíčků Gnome?
Stávající souborový dialog gnome aplikací je naprosto nedostačující,
nepodporuje záložkování a tak to chce opravdu silný nervy na proklikání
se např. z /home/oak/Sys/Ikony do /opt/kde2/share/icons/hicolor/32x32/apps/, hlavně když to děláte asi
u 10-tý ikony, či jakýhokoli jinýho obrázku.
Ani má oblíbená metoda Drag&Drop, kdy si v souborovém manažeru prohlížím
strukturu disku a zvolené obrázky přetáhnu na aplikaci aby se mi tam
otevřely mi u Gimpu nefunguje, což si myslím že je opravdu zásadní
nedostatek a muesli to přeci u novějších verzí opravit, ne? Já mám
verzi tuším 1.2.0 a nejnovější je 1.2.3 - stojí mi za to upgradovat?

OAK

---
   ---------> Created by Email.cz